Telefon: 0744

Implementarea unui CRM iti permite sa aduni intr-un singur loc, toate informatiile despre clienti, vanzari, marketing, suport tehnic si in acelasi timp sa ai o privire de ansamblu asupra intregii afaceri.

CRM - mai mult, mai usor, mai eficient!

CRM se bazeaza pe tehnologie pentru a standardiza, automatiza si eficientiza procesele de business din cadrul organizatiei, fie ca acestea vizeaza direct interactiunea cu clientii, fie ca sunt procese administrative sau de back-office.

Odata adunate, datele clientilor si cele ale potentialilor clienti pot fi organizate dupa orice fel de criterii, sub forma de statistici si analize, astfel incat sa se cunoasca exact preferintele si dorintele publicului tinta. Aplicatia CRM centralizeaza si organizeaza absolut toate detaliile obtinute in urma oricarui contact al companiei cu un alt business sau cu o persoana.

VANZARI
Urmareste ofertele si vizitele la clienti, pastreaza toate detaliile despre acestia intr-un singur sistem, implementeaza fluxuri de vanzare personalizate si monitorizeaza mai usor rezultatele vanzatorilor.
MARKETING
Importa baze de date cu potentiali clienti, segmenteaza-i dupa criteriile dorite, abordeaza-i prin campanii de marketing personalizate si urmareste mai usor rezultatele eforturilor de promovare.
SERVICII
Personalizeaza si automatizeaza procedurile de alocare si solutionare a solicitarilor de la clienti si creeaza baze de cunostinte sau intrebari frecvente pentru a creste productivitatea angajatilor.
GESTIUNEA PROIECTELOR
Creeaza rapid proiecte, aloca resursele corespunzatoare si personalul potrivit fiecaruia, urmareste incadrarea in limitele de cost stabilite si masoara permanent rezultatele obtinute.

Portofoliu clienti


In prezent din beneficiarii conQuestCRM putem aminti: