Telefon: 0744

Program de gestiune magazine retail

Daca sunteti un magazin, bar, restaurant sau vindeti cu ajutorul caselor de marcat, acest modul vi se adreseaza. Va faciliteaza emiterea de bon fiscal si totodata evidenta in timp real a stocurilor existente in gestiune.

Software-ul conQuest Retail pentru gestiunea magazinelor acopera in totalitate nevoile ce apar atat pentru un singur magazin cat si pentru un lant de magazine cu zeci de unitati.

Modulul de vanzare este foarte usor de utilizat permitand peronalului vanzator sa gestioneze cu usurinta activitatea de vanzare:

  • citirea codurilor de bare
  • emiterea bonului fiscal
  • facturi fiscale
  • posibilitate de incasare numerar, plata cu cardul, bonuri de masa sau alte modalitati de plata.

In acelasi timp, programul de gestiune asigura evidenta cantitativ-valorica a stocurilor cu stabilirea pretului de vanzare cu amanuntul la momentul receptiei ; descarcarea stocului se realizeza conform cerintelor legislative, in mod automat prin preluarea din modului de vanzare, si deasemenea permite analizarea activitatii magazinelor prin rapoarte specifice asupra vanzarilor pe sortimente, culori, marimi, sau alte caracteristici ale produselor.

 

Facilitati


1

Interfata intuitiva, usurinta de utilizare, inregistrarea cu usurinta a tuturor documentelor

2

Evidenta stocului la pret de vanzare cu amanuntul si la pret de intrare, posibilitatea listarii NIR-ului in doua moduri

3

Posibilitatea de conectare la case de marcat, cititoare de carduri, cititoare de cod de bare

4

Gestionarea retururilor de marfa, emiterea facturii si a dispozitiilor de plata

5

Realizarea inventarierii prin citirea codurilor de bare

6

Realizarea inventarierii prin citirea codurilor de bare

7

Managementul promotiilor si al reducerilor

8

Sincronizarea datelor din magazine cu baza de date centrala

9

Magazinele au independenta de functionare chiar si in lipsa conexiunii la internet (solutii informatice distribuite geografic)

 

 


Beneficii


1

Reducerea riscurilor comerciale avand posibilitatea analizei activitatii fiecarui magazin, pe diverse sortimente, pe anumite perioade de timp

2

Economie de timp pentru operarea in sistem, evitarea dublei operari, prin integrarea cu modulul de contabilitate

3

Inregistrarea datelor la timp si in mod corect

4

Ofera o imagine fidela asupra desfasurarii activitati de vanzare in cadrul fiecarei unitati


Rapoarte


1

Rapoarte cu privire la stocuri, intrari/iesire a produselor, atat cantitativ cat si valoric

2

Filtrarea stocurilor dupa diferite caracteristici

3

Top vanzari intre magazine, pe produse, pe client

4

Situatia facturilor de la furnizori

5

Situatia facturilor emise

6

Situatia avizelor nefacturate